مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 10:182018-09-24اقتصادي

نشست اوپک بدون هیچگونه تعهدی به افزایش تولید پایان یافت


نشست روز گذشته اوپک بدون هیچگونه تعهدی به افزایش تولید پایان یافت ورسانه های خارجی آن را بی توجهی نمایندگان اوپک به خواسته ترامپ مطرح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اوپک و هم پیمانانش از جمله روسیه نشست روز گذشته خود را بدون پیشنهاد رسمی برای افزایش عرضه پایان دادند.

محمد بن حامد الرمحی وزیر نفت عمان و بخیت الرشیدی همتای کویتی اش به خبرنگاران گفتند که نشست اوپک توافق شد که تنها تولیدکنندگان نفت باید به پایبندی صد درصدی طرح کاهش تولید نفت برگردند.

این توافق در ژوئن بین اعضای اوپک توافق شده بود.

الرمحی همچنین گفت: درباره سازوکار دقیقی برای افزایش تولید بحث نشد اما به نظر می رسد که پایبندی صد درصدی به این توافق برای جبران کاهش تولید نفت ایران باشد.

پیش از این ترامپ در توییتی ضمن متهم کردن کشورهای عضو اوپک به افزایش قیمت نفت از آنها خواسته بود تا قیمت نفت را پایین بیاورند.

رسانه های خارجی تصمیم دیروز اوپک را بی توجهی اعضا به ویژه نمایندگان کشورهای عربستان و روسیه به درخواست ترامپ مطرح کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، روز گذشته دهمین جلسه کمیته نظارتی اوپک به همراه نمایندگان روسیه در الجزایر برگزار شد.

توافقی که روز گذشته در این نشست انجام شده پایبندی صد درصدی به توافق طرح کاهش تولید نفت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست اوپک بدون هیچگونه تعهدی به افزایش تولید پایان یافت

نشست اوپک بدون هیچگونه تعهدی به افزایش تولید پایان یافت