مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 09:422018-09-24سياسي

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حادثه تروریستی اهواز را محکوم کرد


جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با پیامی، حادثه تروریستی اهواز را محکوم و تأکید کرد: حوادث تروریستی نشانه کینه و دشمنی استکبار علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با پیامی، حادثه تروریستی اهواز را محکوم و تأکید کرد: حوادث تروریستی نشانه کینه و دشمنی استکبار علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی است.

متن پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز به این شرح است:خبر شهادت و مجروح شدن جمعی از زنان، کودکان و افراد بی دفاع کشور عزیزمان ایران که با حمله تروریستی عناصر تکفیری وابسته به استکبار جهانی در مراسم رژه نیرو های مسلح در اهواز صورت گرفت، موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

این حادثه تلخ و خونین که در مثلث آمریکایی، سعودی، صهیونیستی استکبار طراحی [شده]و توسط مزدوران آن ها در مراسم مزیّن به نام هفته دفاع مقدس به انجام رسید، نشانه ی عمق ناتوانی، کینه و دشمنی استکبار علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سردمداران نابخرد استکبار و ایادی منطقه ای آن ها باید بدانند؛ انقلاب اسلامی ایران و رشادت های ملت شهیدپرور این مرزوبوم در طول تاریخ انقلاب این واقعیت را به ثبت رسانده که عزم راسخ ملت انقلابی ایران هیچ گاه تسلیم این گونه جنایت ها و خباثت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حادثه تروریستی اهواز را محکوم کرد

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حادثه تروریستی اهواز را محکوم کرد