مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 09:172018-09-24سياسي

گروهک های الاحوازیه دست نشانده جریان عبری_عربی هستند


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی در بیانیه ای اعلام کرد: گروهک هایی همچون الاحوازیه دست نشانده و مترسک های سر جالیز جریان عبری، - عربی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان آذربایجان شرقی به دنبال حادثه تروریستی در اهواز بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:بسمه تعالیاین حرکت دژخیمانه نشان داد تا چه حد جریان ضد انقلاب و متحجر منطقه، نسبت به انقلاب اسلامی کینه دارد، چگونه است جریانی که ادعای تجزیه طلبی برای منطقه خوزستان دارد، حتی به مردم آن دیار هم رحم نمی کند و آن ها را به گلوله می بندد؟!جریان ارتجاع منطقه به سرکردگی آل سعود که در رسیدن به اهدافش در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا ناکام مانده است، تلاش خود را می کند تا با کشاندن حرکات تروریستی به خاک ایران در آستانه نشست سالانه سازمان ملل با نا امن جلوه دادن جزیره ثبات منطقه اهرم های فشار بر ایران را تقویت کند تا به اهداف کثیف و شوم خود دست یابد.

آنچه که در این بازه زمانی بایستی بدان توجه داشت، وحدت و یکپارچگی همگانی مردم ایران در مواجهه با این اتفاقات ناگوار است، ملت ایران هرچقدر هم در مسائل اقتصادی و فرهنگی با هم اختلاف سلیقه داشته باشند، در مسئله امنیت ملی یک دل و یکصدا عمل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروهک های الاحوازیه دست نشانده جریان عبری_عربی هستند

گروهک های الاحوازیه دست نشانده جریان عبری_عربی هستند