مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 08:252018-09-24بين الملل

نشست ائتلاف اصلاح و دعوت کردها به تعیین یک نامزد برای ریاست جمهوری عراق


ائتلاف اصلاح و بازسازی وابسته به مقتدی صدر سومین نشست دوره ای خود را در حضور حیدر العبادی در هتل بابل در مرکز بغداد برگزار کرد.

رهبران این ائتلاف بر یک سری نقطه نظرات و توصیه ها توافق کردند که از جمله آنها معرفی یک نامزد از سوی کردها برای ریاست جمهوری .

- نشست ائتلاف "اصلاح" و دعوت کردها به تعیین یک نامزد برای ریاست جمهوری عراق ائتلاف "اصلاح و بازسازی" وابسته به مقتدی صدر سومین نشست دوره ای خود را در حضور حیدر العبادی در هتل بابل در مرکز بغداد برگزار کرد.

رهبران این ائتلاف بر یک سری نقطه نظرات و توصیه ها توافق کردند که از جمله آنها معرفی یک نامزد از سوی کردها برای ریاست جمهوری عراق و همکاری برای تشکیل دولت بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سومریه نیوز، ائتلاف اصلاح نشست خود را شب گذشته با حضور احمد صدر، برادرزاده مقتدی صدر، رهبر جریان صدر، حیدر العبادی نخست وزیر و رهبر ائتلاف النصر، عمار حکیم رهبر جریان حکمت، ایاد علاوی رهبر ائتلاف الوطنیه و اسامه النجیفی رهبر ائتلاف القرار و دیگر گروه های سیاسی برای تعیین موضع گیری خود در قبال نامزدهای ریاست جمهوری برگزار کرد.

عبدالله الزیدی، عضو ائتلاف اصلاح گفت: رهبران ائتلاف شب گذشته نشستی مهم برگزار کردند و هدف از این نشست تاکید بر وحدت ائتلاف و بحث انتخاب نامزد رییس جمهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست ائتلاف اصلاح و دعوت کردها به تعیین یک نامزد برای ریاست جمهوری عراق

نشست ائتلاف اصلاح و دعوت کردها به تعیین یک نامزد برای ریاست جمهوری عراق