مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 07:102018-09-24اقتصادي

طرح انتقال آب دریا به فارس اجرایی می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس اعتقاد دارد که در دولت تدبیر و امید زیرساخت های توسعه در بخش های مختلف فارس تقویت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عنایت الله رحیمی عصر یکشنبه اول مهر در جمع خبرنگاران گفت: راه، راه آهن و فرودگاه از زیرساخت های اصلی محسوب می شود و رساندن آزادراه شیراز اصفهان به سطح 75 درصد پیشرفت فیزیکی اقدام مهم دولت تدبیر و امید است.

او وعده داد که تا ابتدای سال 98 این آزادراه آماده افتتاح خواهد بود و گفت: علاوه بر این آزاد راه های لامرد-پارسیان، شیراز-بوشهر، لار-بندرعباس، از پروژه های زیرساختی محسوب می شود که در دستور کار است و آزاد راه لامرد پارسیان اجرایی شده است.

رحیمی گفت: در حوزه راه آهن نیز بحث 2 خطه کردن راه آهن شیراز – اصفهان و توسعه ایستگاه های این خط و اتصال آنها به مراکز بار را مد نظر قرار داده ایم و در این زمینه اقدامات خوبی نیز انجام شده است .

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس اضافه کرد: امروز بخش قابل توجهی از محموله های بار استان و همچنین بار دیگر نقاط کشور از جمله خودروهای تولیدی در تهران به وسیله راه آهن شیراز – اصفهان جا به جا می شود که علاوه بر کاهش هزینه ها، صرفه جویی در سوخت و رعایت استانداردهای زیست محیطی، به کاهش حوادث و تلفات جاده ای نیز کمک می کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح انتقال آب دریا به فارس اجرایی می شود

طرح انتقال آب دریا به فارس اجرایی می شود