مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 02:212018-09-23اقتصادي

قانون منع بکارگیری بازنشستگان، دامن رییس بازنشسته ها را گرفت


قانون منع بکارگیری بازنشستگان شامل مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری شد و وی ظرف حداکثر دوماه باید طبق قانون پست خود را ترک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، چند روزی از ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشستگان نمی گذرد که رد این قانون را در بسیاری از ادارات دولتی می توان یافت.

تا جایی که بسیاری از مدیران این ادارات و سازمان ها در تلاش برای حفظ جایگاه خود بوده و سعی دارند هرطور که شده با چنگ و دندان، صندلی مدیریتی خود را نگه دارند.

یکی از این ادارات که این روزها تکاپوی زیادی از خود نشان می دهد-البته در خفا و به صورت پنهانی- صندوق بازنشستگی کشوری است.

چراکه گویا مدیرعامل تازه به منصب رسیده این صندوق باید رخت بازنشستگی خود را مجدد برتن کرده و برود.

جمشید تقی زاده که در 30 دی ماه 96 به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از سوی علی ربیعی، وزیر عزل شده تعاون،کار و رفاه اجتماعی برای این سمت انتخاب شد، در کارنامه خود سوابقی همچون شهردار تبریز و میانه، مدیرعامل شرکتهای نوسازی و ساختمان ایران، عمران و بهسازی شمالشرق و شمالغرب کشور، تراکتورسازی تاجیکستان ، آلومینیوم دورال ، معاون سازمان تربیت بدنی، مدیرکل تربیت بدنی استانهای تهران و آذربایجان شرقی، رییس فدراسیون های ورزشی همچون ژیمناستیک، بولینگ و بیلیارد، ورزشهای همگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون منع بکارگیری بازنشستگان، دامن رییس بازنشسته ها را گرفت

قانون منع بکارگیری بازنشستگان، دامن رییس بازنشسته ها را گرفت