مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 01:562018-09-23پزشكي

پدیده کودکان کار تبدیل به یک تراژدی شهری شده است


بی توجهی به نظارت و کنترل فعالیت کودکان کار به خصوص آنان که فاقد هویت هستند می تواند به موارد خطرناکی همچون قاچاق اعضای بدن انسان توسط باندهای تبهکار منجر شود.

- عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس، در گفت وگو با خبرگزاری فارس:پدیده کودکان کار تبدیل به یک تراژدی شهری شده است پوربافرانی گفت: بی توجهی به نظارت و کنترل فعالیت کودکان کار به خصوص آنان که فاقد هویت هستند می تواند به موارد خطرناکی همچون قاچاق اعضای بدن انسان توسط باندهای تبهکار منجر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خواستار انجام بهینه وظایف محوله نهادها و دستگاه های ذی ربط در قبال کودکان کار و توجه بیشتر به آنان شد.

عباسعلی پوربافرانی گفت پدیده کودکان کار یکی از پدیده های اجتماعی بسیاری از شهرهای بزرگ و متوسط است.

این پدیده مانند سایر پدیده ها و مسائل اجتماعی، به ظاهر ساده می نماید اما در واقع مساله ای بسیار پیچیده است که شناسایی و پایش آن نیاز به زمان داشته و در قالب طرح های ضربتی امکانپذیر نیست.

پوربافرانی با اشاره به وجود 3 میلیون کودک کار که بیش از 2 میلیون و 200 هزار نفر آنها اساسا فاقد هویت مشخص هستند، گفت: آمارهای موجود و مطالعات انجام شده در چند سال گذشته حاکی از روند رو به رشد این پدیده اجتماعی دارد و زنگ های هشدار به صدا درآمده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدیده کودکان کار تبدیل به یک تراژدی شهری شده است

پدیده کودکان کار تبدیل به یک تراژدی شهری شده است