مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 00:202018-09-23ورزشي

فروش 78 هزار بلیت الکترونیک برای دربی


در مسابقه دربی بلیت فروشی برای هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس به صورت مساوی و الکترونیکی انجام خواهد شد.

- مدیر ورزشگاه آزادی گفت: در مسابقه دربی بلیت فروشی برای هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس به صورت مساوی و الکترونیکی انجام خواهد شد.

فرهاد نیکوخصال در گفت وگو با ایسنا، درباره تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری دربی در روز پنجشنبه اظهار کرد: طی جلسه ای که با شورای تامین امنیت برای برگزاری بازی روز پنجشنبه بین دو تیم استقلال و پرسپولیس داشتیم، همه آمادگی خود را برای برگزاری یک رقابت آرام و بدون حاشیه اعلام کردند و تمهیدات لازم برای این منظور فراهم شده است.

وی گفت: اگر هواداران دو تیم همکاری خوبی را با مسوولان برگزار کننده و نیروی انتظامی داشته باشند، قطعا روز پنجشنبه 5 مهر شاهد برگزاری بازی آرام و بدون دغدغه ای خواهیم بود.

مدیر ورزشگاه آزادی همچنین با بیان این که بلیت فروشی برای هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس 50 -50 و به صورت الکترونیکی خواهد بود، افزود: برای این که بتوانیم از نظر امنیتی شرایط یکسانی را برای هواداران دو تیم در بازی روز پنجشنبه 5 مهر فراهم کنیم، به رغم این که تیم استقلال میزبان برگزاری دربی است، طبق مصوبه شورای تامین امنیت بلیت فروشی یکسان و به صورت الکترونیکی بین هواداران دو تیم انجام خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 78 هزار بلیت الکترونیک برای دربی

فروش 78 هزار بلیت الکترونیک برای دربی