مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 23:462018-09-23دانش

رییس دانشگاه تبریز از روند صدور کارت های هوشمند دانشجویی بازدید کرد


رییس دانشگاه تبریز از روند صدور کارت های هوشمند چند منظوره دانشجویی به منظور ارائه خدمات بهتر و به موقع برای دانشجویان ورودی جدید این دانشگاه بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، رییس دانشگاه تبریز از روند صدور کارت های هوشمند چند منظوره دانشجویی به منظور ارایه خدمات بهتر و به موقع برای دانشجویان ورودی جدید این دانشگاه بازدید کرد.

میررضا مجیدی رییس دانشگاه تبریز ضمن بازدید از اداره حفاظت فناوری اطلاعات و روند آماده سازی و صدور کارت های چند منظوره دانشجویان ورودی جدید 1397، از تلاش شبانه روزی همکاران آن اداره برای صدور و فعال سازی الکترونیکی تمامی خدمات ارائه شده با کارت های مذکور، قبل از ورود دانشجویان به دانشگاه، قدردانی کرد.

بنابراین گزارش، قبلا صدور کارت ها پس از ورود دانشجویان به دانشگاه مدتی طول می کشید که در آن ایام مشکلاتی را برای دانشجویان بوجود می آورد، اما اینک دانشجویان جدید هنگام ورورد به دانشگاه می توانند کارت دانشجویی چند منظوره الکترونیکی خود را دریافت کنند و با توجه به فعال سازی قبلی روی حافظه کارت، همان روز از خدماتی نظیر تغذیه، کتابخانه ها، استخر و تردد به خوابگاه، دانشکده ها، مبادی ورودی، وتردد از درب های الکترونیکی دانشگاه استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه تبریز از روند صدور کارت های هوشمند دانشجویی بازدید کرد

رییس دانشگاه تبریز از روند صدور کارت های هوشمند دانشجویی بازدید کرد