مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 19:552018-09-23سياسي

وزارت صنعت تیتر یک شد!


یکی از مهم ترین اخبار اقتصادی امروز (یکشنبه) موضوع استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت بود.

در حالی از سوی یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح شد که محمد شریعتمداری استعفای خود را به رییس جمهوری تقدیم کرده است، - یکی از مهم ترین اخبار اقتصادی امروز (یکشنبه) موضوع استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت بود.

در حالی از سوی یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح شد که محمد شریعتمداری استعفای خود را به رییس جمهوری تقدیم کرده است، اما در نهایت خبر مربوطه از سوی این نماینده تکذیب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که ماجرای استعفای محمد شریعتمداری امروز در رسانه های مختلف منتشر شد اما در نهایت روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که استعفای محمد شریعتمداری صحت ندارد .

موضوعی که در ابتدای امر از سوی الیاس حضرتی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت مطرح شد و در نهایت هم حضرتی مصاحبه مربوطه را تکذیب کرد.

چرا کالاهای مکشوفه به بازار عرضه نمی شوند؟ موضوع دیگری که در خبرهای امروز به وزارت صنعت، معدن و تجارت مربوط است، موضوع کشف کالاهای احتکار شده ای است که به بازار عرضه نشده است.

در این رابطه رییس اتحادیه بنکداران اعلام کرد که کالاهای اساسی مکشوفه که توسط سودجویان احتکار شده بود تا به امروز به بازار عرضه نشده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت صنعت تیتر یک شد!

وزارت صنعت تیتر یک شد!