مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 17:512018-09-23اجتماعي

وزش باد شدید و رعدوبرق در پایتخت/هشدار وقوع سیلاب ناگهانی


آسمان تهران فردا نیمه ابری در برخی ساعات رگبار و رعدوبرق همراه با وزش باد شدید پیش بینی می شود، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 29 و 18 درجه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، براساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیشیابی هواشناسی، در 24 ساعت آینده در شمال استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، سمنان و تهران افزایش ابر، بارش پراکنده، با احتمال رعدوبرق پیش بینی می شود و در مازندران و گیلان افزایش ابر همراه با بارش باران خواهد بود.

امروز شدت بارش ها در ارتفاعات البرز، سمنان و گلستان و روز دوشنبه در دامنه های البرز در استان های تهران، سمنان، مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی ارتفاعات کرمان و روز سه شنبه در استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، هرمزگان و شمال سیستان و بلوچستان خواهد بود.

امروز و فردا در استان های مرکزی، جنوب تهران، قم، جنوب سمنان و شمال اصفهان و فردا در جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خوزستان و یزد وزش باد شدید، گاهی گردوخاک پیش بینی می شود.

روز دوشنبه با تقویت سامانه بارشی در استان های گیلان، مازندران، البرز، تهران، سمنان، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی ادامه ابرناکی و بارش باران، گاهی وزش باد پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید و رعدوبرق در پایتخت/هشدار وقوع سیلاب ناگهانی

وزش باد شدید و رعدوبرق در پایتخت/هشدار وقوع سیلاب ناگهانی