مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 16:302018-09-23بين الملل

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: به عملیات در سوریه ادامه می دهیم


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازروسیه درباره سرنگونی هواپیمای نظامی اش در سوریه، تاکید کرد که این رژیم به عملیات های نظامی خود در سوریه ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی اظهار کرد، سرنگونی هواپیمای روسیه تاثیری بر عملیات های این رژیم در سوریه ندارد و اسراییل به عملیات های نظامی خود در این کشور ادامه می دهد.

لیبرمن درباره احتمال بستن حریم هوایی سوریه بر روی نیروی هوایی اسراییل توسط روسیه نیز گفت: ما چه در گذشته و چه در آینده در تمامی شرایط دشوار و آسان با احتیاط و مسئولانه عمل کرده ایم و خواهیم کرد، بنابراین چیزی تغییر نکرده و ما همچنان به عملیات نظامی در سوریه ادامه خواهیم داد و این سیاست ماست.

وی افزود: ما اجازه نخواهیم داد که سوریه به پایگاهی علیه اسراییل تبدیل شود و به فعالیت های خود در این کشور ادامه می دهیم و به همین دلیل تمامی وسایل و امکانات را به کار می گیریم.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد: ارتش اسراییل همچنان به مکانیزم های ارتباطی و هماهنگی که سه سال پیش با ارتش روسیه در سوریه ایجاد کرده بود، تکیه کرده تا بدین وسیله مانع از درگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: به عملیات در سوریه ادامه می دهیم

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: به عملیات در سوریه ادامه می دهیم