مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 16:112018-09-23سياسي

پیام تسلیت معاون وزیر علوم به مناسبت حادثه تروریستی اهواز


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به مناسبت شهادت جمعی از سربازان و هم وطنان عزیزمان در حادثه تروریستی اهواز پیام تسلیتی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از وزارت علوم، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به مناسبت شهادت جمعی از سربازان و هم وطنان عزیزمان در حادثه تروریستی اهواز پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است: حادثه تلخ و تأسف بار تروریستی در مراسم رژه های نیروهای مسلح در اهواز که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از سربازان دلاور و هموطنانمان عزیز شد، موجب تأثر شد.

وقوع این حادثه اندوهناک در سالگرد آغاز جنگ تحمیلی، نشان داد که انقلاب اسلامی ایران پس از چهار دهه از حیات پر فراز و نشیب خود همچنان مورد طمع و آماج اقدامات تروریستی دشمنان است.

دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی در این تلاش مذبوحانه سعی در ایجاد رعب و وحشت در بین هموطنان عزیز ما در اهواز و خدشه دار کردن حس امنیت، اتحاد و انسجام ملی در میان ملت سرافراز ایران داشتند که قطعاً دست انتقام ایران اسلامی طومار حیات این جنایتکاران را در هم خواهد پیچید.

معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم؛ ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی، شهادت جمعی از کودکان، جوانان و نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت معاون وزیر علوم به مناسبت حادثه تروریستی اهواز

پیام تسلیت معاون وزیر علوم به مناسبت حادثه تروریستی اهواز