مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 15:262018-09-23فرهنگي

«سفید بود سفید تنها بود» اثر مصطفی رحماندوست منتشر شد


تازه ترین اثر مصطفی رحماندوست با تصویرگری مریم حسنی تحت عنوان «سفید بود سفید تنها بود» از سوی انتشارات کتاب نیستان منتشر شد.

- تازه ترین اثر مصطفی رحماندوست با تصویرگری مریم حسنی تحت عنوان سفید بود سفید تنها بود از سوی انتشارات کتاب نیستان منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مصطفی رحماندوست شاعر خاطره ها و یاد های کودکان و نوجوانان سه نسل از ایران است.

بسیاری از پدران و مادرانی که این روز ها شعر ها و داستان های او را برای فرزندانشان زمزمه می کنند، خود خاطرات شیرین و بلند بالایی با او و آثارش دارند.

رحماندوست را می توان یکی از با اندیشه ترین شاعران کودک و نوجوان ایرانی به شمار آورد.

شاعری که در پس شعرهایش، دنیایی از فکر و فلسفه برای مخاطبش نهفته است و گاه حتی این اندیشه ها لحن و اندیشه کودکانه روایت را پشت سر می گذارند و با مخاطب بزرگسال نیز دست به دست می دهند و برای او حرف و کلامی تازه به همراه می آورند.

شعر رحماندوست در قالب اثر هنری گاه بلند ترین اندیشه های انسانی را برای مخاطبان کودک قابل هضم و چشیدنی می کند و گاه نیز کودکانه ترین حس های زنگار رفته کودکی را برای مخاطبان بزرگسال خود زنده کرده و حس و حالی بدیع و بکر را برایشان به ارمغان می آورد و شاید به همین بهانه بی راه نباشد تا او را شاعر یاد ها و خاطره های دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سفید بود سفید تنها بود» اثر مصطفی رحماندوست منتشر شد

«سفید بود سفید تنها بود» اثر مصطفی رحماندوست منتشر شد