مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 15:252018-09-23بين الملل

مسئولیت حمله تروریستی اهواز مستقیماً متوجه دولت آمریکا و رژیم سعودی است


جبهه زنان اصولگرا و کارآمد در بیانیه ای با محکوم کردت حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح، خواستار شناسایی سرچشمه های وقوع این حادثه از طرف نیروهای امنیتی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: حمله تروریستی 31 شهریور 1397 به رژه نیروهای مسلح اهواز درحالی با حمله نظامی رژیم بعث صدام به کشور عزیزمان همزمان شد که بیش از 25 نفر از هموطنان مان در این عملیات تروریستی توسط بازمانده ها و تفاله های صدامی به خاک و خون کشیده شدند.

هرچند این حادثه ناگوار باعث اندوه و تاسف همه مردم ایران و فرزندان آن ها شد، اما بی تردید امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران با تحرکات کور و کینه ورزانه تروریستی خدشه دار نخواهد شد.

قطعاً وحدت و یکپارچگی مردم و همه اقوام ایرانی در محکومیت این اتفاق تروریستی و انسجام آن ها در اعلام برائت از تروریست های تکفیری و رسانه ای این جریان کفر و تکفیر بیش از هر زمان دیگری متجلی خواهد شد، چراکه این اقدام بار دیگر نشان داد فریب خوردگان و دشمنان این خاک و بوم برای اهداف پلید خود تفاوتی بین نیروهای نظامی و مردم عادی قائل نیستند و ابایی از به شهادت رساندن کودکان معصوم نیز ندارند.

بنابراین وقایع و پیشینه اقدامات خبیثانه رژیم های مرتجع منطقه خلیج فارس به محوریت عربستان سعودی و ریاض و همچنین نقش آفرینی دولت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت حمله تروریستی اهواز مستقیماً متوجه دولت آمریکا و رژیم سعودی است

مسئولیت حمله تروریستی اهواز مستقیماً متوجه دولت آمریکا و رژیم سعودی است