مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 14:352018-09-23اقتصادي

همدان کارتن خواب زن ندارد


معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: در حال حاضر یک گرم خانه در شهر همدان وجود دارد که پذیرای روزانه حدود 54 نفر از شهروندان نیازمند به سرپناه است که این تعداد در فصول سرد سال افزایش می یابد.

- وحید علی ضمیر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نبود کارتن خواب خانم در شهر همدان، عنوان کرد: افرادی که در گرم خانه ها پذیرش می شوند کارتن خواب بوده و جایی برای گذراندن شب ندارند بنابراین پذیرش آنها از عصر هر روز آغاز می شود و تا 8 صبح فردا در آنجا حضور دارند که بیشتر این افراد آقایان هستند چرا که در شهر کارتن خواب خانم نداریم.

وی ادامه داد: در گرم خانه موجود خدمات متفاوتی از قبیل شام، صبحانه، تختخواب، تلویزیون، وسایل گرمایشی و سرمایشی، حمام و سرویس بهداشتی در اختیار افراد است اما برنامه شهرداری این است که ضمن نوسازی گرم خانه، آن را به جایی با موقعیت مکانی بهتر انتقال دهد و با آماده سازی یک فضای جدید شرایط بهتری برای افراد ایجاد شود.

علی ضمیر با بیان اینکه بسیاری از افرادی که به گرم خانه ها مراجعه می کنند، مشکلات و بیماری های خاصی دارند، اظهار کرد: افراد حاضر در گرم خانه اگر به بیماری خاصی دچار باشند آنها را به مراکز بهداشتی معرفی می کنیم که در برخی موارد شاهد بیماری های خطرناکی هستیم اما به هرحال مراقبت های لازم از آنها صورت می گیرد و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان کارتن خواب زن ندارد

همدان کارتن خواب زن ندارد