مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 14:222018-09-23دانش

درخت تنومند انقلاب اسلامی را تا آخرین قطرات خون آبیاری خواهیم کرد


بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بابل در بیانیه ای ضمن همدردی با مردم اهواز به دلیل حادثه تروریستی دیروز اعلام کرد: تا آخرین قطرات خون، درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی خاتم الانبیا (ص) دانشگاه آزاد اسلامی بابل جهت همدردی با خانواده داغدیده حادثه تروریستی اهواز بیانیه ای صادر کرد که در بخشی از آن آمده است:حادثه دلخراش تروریستی صبح دیروز اهواز، در حمله ناجوانمردانه مزدوران خائن به رژه ی یگان های مسلح جمهوری اسلامی ایران، قلب اهواز، خوزستان، ایران و اسلام را به درد آورد و عیان تر از همیشه به جهانیان نشان داد که خون مردم ایران قهرمان بر شمشیر ظلم و جور و ارتجاع پیروز است؛ و سگِ هار استکبار جهانی به نفس های آخر خود افتاده و جز پاچه دریدن های بیهوده کاری از پیش نمی برد.

این جنایت توسط عناصر فرو مایه ای صورت گرفته که تمام فکر و ذکر و توان خود را چشم بسته در اختیار دشمنان منطقه ای و فرا منطقه ای ایران قرار داده اند.

کور دلان بدانند که سرزمین ایران اسلامی هرگز از فوج شیران شرزه خالی نبوده ونخواهند ماند و تلاش های دشمنان ایران تنها باعث اتحاد و هم بستگی مردم شریف خوزستان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخت تنومند انقلاب اسلامی را تا آخرین قطرات خون آبیاری خواهیم کرد

درخت تنومند انقلاب اسلامی را تا آخرین قطرات خون آبیاری خواهیم کرد