مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 14:002018-09-23سياسي

توانمندی در عرصه موشکی، قدرت بازدارندگی را ایجاد کرده است


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: توانمندی در عرصه موشکی قدرت بازدارندگی را ایجاد کرده است و همین موشک ها می توانند علیه بدخواهان نظام به موقع و دقیق اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه کردستان، سردار محمدحسین رجبی، در مراسم نمادین جشن بازگشایی مدارس استان که در دبیرستان پسرانه شاهد شهید یدالله محمدی سنندج برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی روز گذشته اهواز، اظهار کرد: این اقدام استکبار، اراده فرزندان این انقلاب را در برخورد با ایادی آن مستحکم تر خواهد کرد.

وی در ادامه خطاب به دانش آموزان گفت: خواسته نظام، مسئولان و خانواده های شما این است که خوب درس بخوانید و در زمینه های علمی پیشرفت کنید.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان کرد: تمامی اقدامات ما وابسته به توانایی ماست که توانمندی هم از دانایی سرچشمه می گیرد.

وی در ادامه ذکر کرد: هر سال در المپیادهای علمی جهانی، دانش آموزان کشورمان رتبه های برتر را کسب می کنند که این نشان می دهد برای نظام ما توانمندی دانش آموزان اهمیت دارد.

سردار رجبی خاطرنشان کرد: توانمندی در عرصه موشکی هم قدرت بازدارندگی را ایجاد کرده است و همین موشک ها می توانند علیه بدخواهان نظام به موقع و دقیق اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندی در عرصه موشکی، قدرت بازدارندگی را ایجاد کرده است

توانمندی در عرصه موشکی، قدرت بازدارندگی را ایجاد کرده است