مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 13:552018-09-23سياسي

کنسولگری موقت عراق در بیرجند راه اندازی می شود


با توجه به رایزنی های انجام شده و در آستانه شروع ثبت نام از زائرین اربعین حسینی(ع)، دفتر موقت کنسولگری عراق در بیرجند مستقر خواهد شد تا شروع ویزای زائرین با سرعت بیشتری انجام شود.

- مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: با توجه به رایزنی های انجام شده و در آستانه شروع ثبت نام از زائرین اربعین حسینی(ع)، دفتر موقت کنسولگری عراق در بیرجند مستقر خواهد شد تا شروع ویزای زائرین با سرعت بیشتری انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، به نقل از روابط عمومی حج و زیارت خراسان جنوبی، ابوالفضل نوفرستی اظهار کرد: خوشبختانه درخواست زائرین و کارگزاران زیارتی این استان مورد موافقت سفارت کشور عراق در ایران قرار گرفت و مقرر شد در چند روز آینده، کنسولگری موقت عراق در بیرجند مستقر و نسبت به صدور ویزا برای زائرین اربعین اقدام کند.

وی افزود: در سال جاری صدور ویزای اربعین صرفاً منوط به ثبت نام در سامانه سماح شده و زائرین عزیز می توانند با مراجعه به دفاتر و شرکتهای زیارتی استان در این سامانه ثبت نام و ضمن دریافت سریع روادید، از سایر مزایای آن مانند دریافت ارز ویزا به نرخ بازار ثانویه و همچنین بیمه و خدمات پزشکی هلال احمر استفاده کنند.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی ضمن تشکر از استاندار خراسان جنوبی و همکاران ایشان، گفت: با پیگیری های صورت گرفته، همزمان با مرز چذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنسولگری موقت عراق در بیرجند راه اندازی می شود

کنسولگری موقت عراق در بیرجند راه اندازی می شود