مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 13:532018-09-23سياسي

انتقام مهلک و فراموش نشدنی سپاه در آینده نزدیک


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با تسلیت و ابراز همدردی با خانواده های معزز شهدای حادثه تروریستی اهواز، به ملت ایران اطمینان داد که در آینده نزدیک تروریست ها با انتقام مهلک و فراموش ناشدنی مواجه خواهند شد.

- واکنش سپاه پاسداران به حادثه تروریستی اهواز/ تروریست ها در آینده نزدیک با انتقام مهلک و فراموش نشدنی مواجه می شوند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با تسلیت و ابراز همدردی با خانواده های معزز شهدای حادثه تروریستی اهواز، به ملت ایران اطمینان داد که در آینده نزدیک تروریست ها با انتقام مهلک و فراموش ناشدنی مواجه خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از سپاه نیوز؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان عزیز در حادثه تروریستی اهواز اعلام کرد: تحت تدابیر و سیاست های بالادستی، در فراهم سازی شرایط و ابزار های لازم برای تعقیب و مجازات سخت جنایتکاران در جغرافیای منطقه و فراتر از آن، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

متن کامل بیانیه سپاه به این شرح است:بسم الله الرحمن الرحیمجنایت تروریستی مزدوران قسی القلب استکبار جهانی و ارتجاع منطقه در اهواز و در آغاز هفته دفاع مقدس و همزمان با موسم محرم و برافراشتن پرچم عاشورا و عزای حسینی و نمایش اقتدارملی و آمادگی های د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقام مهلک و فراموش نشدنی سپاه در آینده نزدیک

انتقام مهلک و فراموش نشدنی سپاه در آینده نزدیک