مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 12:552018-09-23حوادث

بلیت فروش مترو باند جعل اسکناس را منهدم کرد + عکس


رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باندحرفه ای جعل اسکناس و تراول چک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در تاریخ 26 مردادماه امسال جوانی حدودا 30 ساله بامراجعه به ایستگاه مترو جهاد قصد خرید بلیط مترو را داشت که متصدی فروش بلیط به جعلی بودن اسکناس 10 هزار تومانی ارائه شده از سوی این فرد مشکوک شده و بلافاصله موضوع به پلیس مترو اطلاع داده شده، در ادامه این فرد دستگیر و در بازرسی اولیه از وی تعداد 14 اسکناس 10 هزار تومانی و دو قطعه تراول چک 50 هزار تومانی کشف و ضبط شد.

با انتقال متهم به کلانتری 105 سنایی و در بررسی اسکناس و تراول چک های کشف شده جعلی بودن تمامی اسکناس های مکشوفه محرز شده و در ادامه پرونده مقدماتی با موضوع جعل اسکناس رایج کشور تشکیل و متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

متهم به نام حمید متولد 1367 که از مجرمان سابقه دار با دو فقره سابقه دستگیری است در تحقیقات اولیه منکر اطلاع از جعلی بودن اسکناس و تراول چک ها شد و ادعا کرد که آنها را در ازای کار در یک پروژه ساختمانی در شهرستان قزوین از پیمانکار ساختمان دریافت کرده است.

در شرایطی که حمید قادر به معرفی پیمانکار ساختمانی در شهرستان قزوین نبود به ناچار لب به اعتراف گشود و صراحتا به اطلاع داشتن از جعلی بودن اسکناس ها اعتراف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلیت فروش مترو باند جعل اسکناس را منهدم کرد + عکس

بلیت فروش مترو باند جعل اسکناس را منهدم کرد + عکس