مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 11:402018-09-23فناوري

تصاویر متحرک به اینستاگرام هم آمد


اینستاگرام به تازگی اعلام کرده است که قابلیت جدیدی را به پلت فرم خود افزوده تا کاربران بتوانند در قسمت پیام های دایرکت برای یکدیگر تصاویر متحرک (GiF) ارسال کنند.

- اینستاگرام به تازگی اعلام کرده است که قابلیت جدیدی را به پلت فرم خود افزوده تا کاربران بتوانند در قسمت پیام های دایرکت برای یکدیگر تصاویر متحرک (GiF) ارسال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت phonearena، شبکه های اجتماعی در چند سال اخیر، هر یک به منظور جلب رضایت کاربران خود و افزایش محبوبیت و استفاده توسط کاربران، گاهی قابلیت ها و امکانات جدیدی را اضافه و ارائه می کنند.

به نظر می رسد که اینستاگرام هم می خواهد با افزودن یک قابلیت جدید نظر خیل عظیمی از کاربران این شبکه اجتماعی را به سمت خود جلب کند.

کاربران به وسیله این قابلیت جدید، قادر خواهند بود درصورت تمایل برای دوستان اینستاگرامی خود در بخش پیام های دایرکت و خصوصی، تصاویر متحرک ( Gif) ارسال کنند چراکه به باور بسیاری از آن ها، تصاویر متحرک بسیار بهتر از ایموجی و شکلک های ساده ای است که توسط کاربران قابل ارسال و استفاده است.

در حال حاضر، تصاویر متحرکی همچون LOL و I love you را می توانند برای همدیگر بفرستند و گفته می شود تعداد متنوعی از آن ها نیز در آینده ای نزدیک به پلت فرم اینستاگرام اضافه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویر متحرک به اینستاگرام هم آمد

تصاویر متحرک به اینستاگرام هم آمد