مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 11:372018-09-23اجتماعي

واکنش فرمانده انتظامی پایتخت به حادثه تروریستی روز گذشته در اهواز


فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به حادثه تروریستی روز گذشته در اهواز گفت: دشمن جواب حرکت دیروز را خواهد شنید؛ منتظر باشند پاسخ و ناز شستی خواهند دید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، آیین بازگشایی مدارس منطقه 7 آموزش و پرورش پایتخت با حضور سردار رحیمی رییس پلیس تهران بزرگ در دبیرستان شاهد جوادالائمه برگزار شد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در این مراسم با تبریک بازگشایی مدارس اظهار داشت: همه ما مدیون معلمان هستیم؛ معلمان عزیزی که آینده سازان کشور را تربیت می کنند.

بر آن ها درود فرستاده و دست یکایک آن ها را بوسیده و ادب و احترام را نثارشان می کنیم.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: بهار علم و دانش را باید تبریک گفت؛ چراکه بهاری زیباتر از آن نیست، بهاری که می تواند دانش آموزان را به آنجا برساند، به جایی که جز خدا نبینند؛ البته با هدایت هادیان و معلمان.

وی به ماه محرم، ماه خودسازی پرداخت و گفت: امام حسین (ع) فرمودند که من برای امر به معروف و نهی از منکر زندگی، قیام و حرکت می کنم ؛ واجبی که مثل نماز واجب است، اما امروز فراموش شده است.

سردار رحیمی به این عبارت که هر کسی را در قبر خود می خوابانند اشاره و بیان داشت: این مطلب دروغ بوده و انگلیسی است که می گویند که نباید امر به معروف و نهی از منکر کنیم، درحالی که امام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فرمانده انتظامی پایتخت به حادثه تروریستی روز گذشته در اهواز

واکنش فرمانده انتظامی پایتخت به حادثه تروریستی روز گذشته در اهواز