مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 11:302018-09-23اقتصادي

افزایش مجدد نرخ پایبندی به توافق نفتی/ تلاش اوپک برای افزایش بیشتر تولید


پس از گذشت دو ماه از تولید بالاتر نفت برای جلوگیری از داغی قیمت ها، اوپک و متحدانش ماه میلادی گذشته میزان عرضه خود را دوباره کاهش دادند و پرسش هایی را نسبت به توانایی یا تمایل خود برای حفظ تولید بالاتر در شرایط محدودیت عرضه به بازار برانگیختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمیته فنی اوپک و غیراوپک اعلام کرد: نرخ پایبندی کشورهای مشارکت کننده در توافق کاهش تولید از 109 درصد در ژوییه به 129 درصد در اوت افزایش یافت.

محمد الرومحی، وزیر نفت عمان، در آستانه نشست روز یکشنبه کشورهای اوپک و غیراوپک در الجزایر که انتظار می رود بیش از 20 وزیر نفتی در آن شرکت کنند به خبرنگاران گفت: این میزان به 600 هزار بشکه در روز بالاتر از 1.

8 میلیون بشکه در روز کاهشی که این تولیدکنندگان توافق کرده بودند، بالغ می شود.

به گفته نمایندگان اوپک، آمار پایبندی به توافق کاهش تولید برای توجیه طرح های کشورهایی که ظرفیت تولید شناور دارند و قصد دارند تولیدشان را 500 هزار بشکه در روز در ماه های آینده افزایش دهند، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

به گفته نمایندگان اوپک، کاهش تولید اوپک و متحدانش در اوت ناشی از افت عرضه ایران به دلیل تحریم های آمریکا بوده است که به تلاشهای تولیدکنندگان برای افزایش تولید به سطح توافق شده لطمه زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مجدد نرخ پایبندی به توافق نفتی/ تلاش اوپک برای افزایش بیشتر تولید

افزایش مجدد نرخ پایبندی به توافق نفتی/ تلاش اوپک برای افزایش بیشتر تولید