مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 11:252018-09-23سياسي

تکذیب خبر دستور توقف جلسات کمیسیون پزشکی تعیین درصد بنیاد


مدیرکل کمیسیون های پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر دستور توقف جلسات کمیسیون پزشکی تعیین درصد بنیاد شهید و امور ایثارگران را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا طائبی با تکذیب خبر دستور رییس جمهور به رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران مبنی بر توقف جلسات کمیسیون های پزشکی تعیین درصد تا 2 ماه آینده ابیان کرد: هیچ گونه افزایش تقاضا و هجومی برای تجدیدنظر درصد جانبازی ثبت نشده است و دستوری نیز مبنی بر توقف کار کمیسیون پزشکی تعیین درصد ابلاغ نشده و کمیسیون های بنیاد مانند سابق در تهران و استان های دیگر در حال برگزاری هستند.

وی افزود: تیم های تخصصی پزشکی بنیاد به صورت هفتگی به استان هایی که تقاضا برای تجدید نظر درصد جانبازی و تعیین درصد در آن ها به حد نصاب رسیده باشد اعزام می شوند و در تهران نیز هر هفته یکشنبه و چهارشنبه جلسات رسیدگی و بررسی پرونده های تعیین درصد و تقاضای تجدیدنظر جانبازی تشکیل می شود و هیچ دستوری مبنی بر تعطیلی کمیسیون طی 2 ماه آینده داده نشده است.

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد بار دیگر تأکید کرد: با سازوکارهای طراحی شده اعمال نفوذ برای افزایش درصد جانبازی بدون ارائه مدارک و مستندات قانونی امکان پذیر نیست و بنیاد شهید و امور ایثارگران هیچ گونه توصیه و اعمال فشاری را برای افزایش درصد جانبازی نمی پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب خبر دستور توقف جلسات کمیسیون پزشکی تعیین درصد بنیاد

تکذیب خبر دستور توقف جلسات کمیسیون پزشکی تعیین درصد بنیاد