مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 10:102018-09-23اقتصادي

پیش فروش محصولات ایران خودرو از سه شنبه آغاز می شود


معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: پیش فروش 53 هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو به منظور صیانت از حقوق مصرف کنندگان نهایی و مدیریت بازار، - از روز سه شنبه سوم مهر ماه به صورت اینترنتی آغاز و طی شش روز اجرا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی خان کرمی اظهار کرد: خودروهای پژو 206 تیپ2 و 206 تیپ 5، پژو405 جی ال ایکس، سمند ال ایکس، سورن ای ال ایکس، رانا، دنا و وانت آریسان در این پیش فروش قابل عرضه است.

وی با اشاره به شرایط پیش فروش در این طرح یادآور شد: در پیش فروش ویژه این شرکت، جهت جلوگیری از ترافیک مشتریان بر روی وب سایت فروش و اتلاف وقت و سرعت بخشیدن به فرآیند ثبت نام، کد ملی مشتریان براساس رقم سمت راست به شش گروه تفکیک می شود و در هر روز فقط مشتریان با کد ملی تعیین شده می توانند اقدام به ثبت نام کنند.

او ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، دارندگان کد ملی با رقم سمت راست عدد 1 روز سه شنبه هفته جاری، کد ملی با رقم سمت راست اعداد 2 و 3 روز چهارشنبه هفته جاری، کد ملی با رقم سمت راست اعداد 4 و 5 روز پنج شنبه هفته جاری، کد ملی با رقم سمت راست اعداد 6 و 7 روز شنبه، کد ملی با رقم سمت راست اعداد 8 و 9 روز یکشنبه و کد ملی با رقم سمت راست عدد صفر روز دوشنبه هفته آینده می توانند در طرح پیش فروش ثبت نام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش فروش محصولات ایران خودرو از سه شنبه آغاز می شود

پیش فروش محصولات ایران خودرو از سه شنبه آغاز می شود