مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 09:322018-09-23سياسي

خون مردم مظلوم اهواز با دلار های نفتی کشور های منطقه بر زمین جاری شد


دبیر کل اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران (سادا) گفت: خون مردم مظلوم اهواز با دلار های نفتی کشور های منطقه، نقشه ها و رسانه های کثیف استکباری و غربی و تطهیر تروریست ها و منافقین بر زمین جاری شد.

- دبیر کل اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران (سادا) گفت: خون مردم مظلوم اهواز با دلار های نفتی کشور های منطقه، نقشه ها و رسانه های کثیف استکباری و غربی و تطهیر تروریست ها و منافقین بر زمین جاری شد.

حسن بکتاشی دبیر کل اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران (سادا) در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: نسل سوم انقلاب در نیمروز سی و یک شهریور سال نود و هفت شاهد ماجرای نیمروزی دیگر از سمت کور دلان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، ماجرا هایی که برای نسل ما که انقلاب و جنگ را به طور مستقیم درک نکردیم غریب و نا آشنا به نظر می آمد.

وی افزود: به واقع مسبب اتفاقات اهواز چه بود، چرا حمله تروریستی اهواز صورت گرفت؟ بعد از ناکامی متعدد استکبار جهانی در منطقه و همینطور زمانی که ارزش ها از سوی برخی افراد نادیده گرفته شده و بدتر از آن بی ارزشی، ارزش شود یا به قول معروف جای شهید و جلاد عوض شود باید شاهد چنین اتفاقات تلخ و نادری در سرزمین عزیزمان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون مردم مظلوم اهواز با دلار های نفتی کشور های منطقه بر زمین جاری شد

خون مردم مظلوم اهواز با دلار های نفتی کشور های منطقه بر زمین جاری شد