مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 09:152018-09-23اقتصادي

12 هزار میلیارد تومان واردات پوشاک به کشور انجام می شود


معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: سالانه 12 هزار میلیارد تومان پوشاک و البسه وارد کشور می شود که ما در این حوزه نیازمند حمایت از تولیدکنندگان داخلی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضوی با حضور در جلسه پنجره واحد اشتغال روستایی در استانداری اردبیل و با اشاره به دعوت استاندار اردبیل و مسئولان این استان به ویژه نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در اردبیل از وی گفت: در بازدیدی که از دو شهرستان محروم جنوب استان داشتیم در جریان اجرای طرح های اشتغالزا به ویژه در مناطق محروم و روستایی قرار گرفتیم.

وی با بیان اینکه کارهای خوبی در این استان در حوزه اشتغال و حمایت از تولید داخلی انجام شده است، خاطرنشان کرد: ما در جنوب استان از واحد تولید پوشاک که گامی موثر در تامین نیازمندی کشور برمی دارد بازدید داشتیم تا از نزدیک در جریان مشکلات این واحدها قرار گیریم.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با بیان اینکه متاسفانه 12 هزار میلیارد تومان سالانه واردات پوشاک و البسه را به کشور شاهد هستیم، گفت: این واردات به دو شکل و از طریق مبادی قانونی و رسمی و یا به شکل قاچاق انجام می شود که ما باید با توجه به تنوع تولید و نیاز بازار و مشتریان به تقویت تولید در این بخش همت کنیم که این خود می تواند به تحقق اقتصاد مقاومتی و تولید م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 هزار میلیارد تومان واردات پوشاک به کشور انجام می شود

12 هزار میلیارد تومان واردات پوشاک به کشور انجام می شود