مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1397 ساعت 07:462018-09-23اقتصادي

وقتی نان آجر پزان آجر شد/ تعطیلی کوره ها عامل بی کاری چند هزار خانواده «وایگان»


کاهش ساخت و سازها و بالا بودن قیمت سوخت تعداد فعالیت کوره های آجرپزی شهر «وایگان» به یک سوم تقلیل نموده و باعث بیکار شدن چند هزار خانواده شده است.

- وقتی نان آجر پزان آجر شد/ تعطیلی کوره ها عامل بی کاری چند هزار خانواده وایگان کاهش ساخت و سازها و بالا بودن قیمت سوخت تعداد فعالیت کوره های آجرپزی شهر وایگان به یک سوم تقلیل نموده و باعث بیکار شدن چند هزار خانواده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، امروزه با پیشرفت و گسترشی که در زمینه های مختلف صنعتی رخ داده و روند رو به رشد و ترقی همچنان در جریان است، تمام حوزه ها از جمله حوزه ساختمان نیز متاثر از این رویه، پیشرفت های چشمگیری در جهان داشته و همین امر باعث شده تا با ایجاد تکنولوژی های جدید محصولات جدید و با دوام و شیک و از نظر اقتصادی به صرفه تری پا به عرصه ظهور بگذارند.

در بیش از 5 هزار سال پیش آجر از خاک رس ساخته شده و در اکثر ساخت و سازها به کار رفته، در اوایل آجر به صورت خام به کار برده می شد و این نوع آجر از دوام و استحکام کمتری برخوردار بود تا اینکه در اثر سیر تکاملی در این صنعت،کوره های آجرپزی برای استحکام بخشیدن به آن در برابر برف و باران و گذشت زمان اختراع شده و از آن پس خشت های خامی را که زیر آفتاب خشک شده بود، در کوره ها پخته و در ساختمان سازی مورد استفاده قرار گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی نان آجر پزان آجر شد/ تعطیلی کوره ها عامل بی کاری چند هزار خانواده «وایگان»

وقتی نان آجر پزان آجر شد/ تعطیلی کوره ها عامل بی کاری چند هزار خانواده «وایگان»