مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 22:562018-09-22سياسي

20 میلیون بسیجی آماده دفاع و ایستادگی برابر نظام سلطه هستند


جانشین فرهنگی فرمانده کل سپاه گفت: امروز نیروهای مسلح ایران اقتدار خود را در سراسر کشور به نمایش گذاشتند و 20 میلیون بسیجی آماده دفاع و ایستادگی برابر نظام سلطه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، سردار هادی مقدسی ظهر امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان عاشورایی شهرستان دماوند به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: 40 سال پیش ملت ایران حرکتی را آغاز کرد که امروز جهان تشنه ندای مظلومیت و پیام ملت ایران است.

وی افزود: در آستانه چهلمین سال انقلاب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کاری کرد آمریکایی که آرزوی آمدن به ایران و سرکوب انقلابیون داشت، دستور کشیدن دیوار به دور کشور خود را می دهد؛ امروز امریکایی را شاهد هستیم که 22 هزار میلیارد دلار به جهان بدهکار است و سازمان تجارت جهانی که شعار او را سر می داد، منحل می کند.

مقدسی تصریح کرد: ملت ایران سلطه 50 ساله را با بهره گیری از عاشورا به دهن آمریکا و عامل سر سپرده آن یعنی محمدرضا پهلوی را کنار زدند؛ کشور ما 50 سال در اختیار آمریکا بود و جز فقر و فلاکت چیزی نداشت و بانوان تنها 10 درصد با سواد بودند و کل ظرفیت دانشگاه ها به 100 هزار نفر نمی رسید.

*دشمنان با اسلام مظهر ایستادگی و مقاومت مشکل دارد/ امام با هوشیاری کودتای هایزر را نقش برملا کردند جانشین فرهنگی فرمانده کل سپاه افزود: نظام سل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 میلیون بسیجی آماده دفاع و ایستادگی برابر نظام سلطه هستند

20 میلیون بسیجی آماده دفاع و ایستادگی برابر نظام سلطه هستند