مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 22:212018-09-22ورزشي

شکست تیم ملی والیبال ایران برابر کانادا/ کار به اما و اگر کشید!


تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در مرحله دوم رقابت های قهرمانی جهان برابر کانادا تن به شکست داد تا کارش برای صعود به مرحله بعد به اما و اگر کشیده شود.

- شکست تیم ملی والیبال ایران برابر کانادا/ کار به اما و اگر کشید! تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در مرحله دوم رقابت های قهرمانی جهان برابر کانادا تن به شکست داد تا کارش برای صعود به مرحله بعد به اما و اگر کشیده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، دومین مرحله از نوزدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی جهان که به میزبانی دو کشور ایتالیا و بلغارستان برگزار می شود، شامگاه امروز شنبه با دیدار تیم های ملی ایران و کانادا در بلغارستان پیگیری شد که طی آن ملی پوشان کشورمان تن به شکست 2 بر 3 دادند.

تیم ملی ایران پس از صعود از مرحله نخست مسابقات در گروه G با تیم های آمریکا، کانادا و بلغارستان همگروه است و امروز (شنبه) در دومین بازی خود در مرحله دوم به مصاف تیم کانادا رفت و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

تیم ملی با این شکست شانسی کمی برای صعود به مرحله بعد خواهد داشت و بازی آخر ملی پوشان فردا (یکشنبه) مقابل آمریکا بسیار مهم و حساس است.

تیم ملی والیبال با یک امتیازی که از این بازی گرفت در مکان سوم جدول رده بندی گروه G قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست تیم ملی والیبال ایران برابر کانادا/ کار به اما و اگر کشید!

شکست تیم ملی والیبال ایران برابر کانادا/ کار به اما و اگر کشید!