مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 21:062018-09-22اقتصادي

دانشگاه اراک با 3 دستگاه اجرایی قرارداد همکاری امضا کرد


به منظور تقویت و گسترش همکاری و تعامل دانشگاه اراک و صنعت به عنوان دو مولفه اصلی اثرگذار در فرایند توسعه پایدار، 3 قرارداد همکاری با دستگاه های اجرایی این استان منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه اراک؛ به منظور تقویت و گسترش همکاری و تعامل دانشگاه اراک و صنعت به عنوان دو مؤلفه اصلی اثرگذار در فرایند توسعه پایدار، 3 قرارداد همکاری ما بین دانشگاه اراک و شرکت ماشین سازی اراک، شرکت سهامی برق منطقه ای باختر و شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی منعقد شد.

قرارداد همکاری با عنوان ارزیابی شیوع ناهنجاری های عضلانی- اسکلتی و تاثیر تمرینات منتخب اصلاحی برمیزان بهره وری شغلی برکارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان ما بین دانشگاه اراک و شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی منعقد شد.

شهناز شهرجردی و زینب مند علی زاده از اساتید دانشکده علوم ورزشی دانشگاه اراک به نمایندگی از دانشگاه اراک، تیم تحقیق این پروژه را تشکیل داده اند.

ارزیابی شیوع ناهنجاری های اندام فوقانی و تحتاتی کارکنان شرکت توزیع نیروی برق و اصلاح این ناهنجاری ها که منجر به افزایش بهره وری در بین کارمندان این مجموعه می شود اهداف این پروژه را تشکیل می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه اراک با 3 دستگاه اجرایی قرارداد همکاری امضا کرد

دانشگاه اراک با 3 دستگاه اجرایی قرارداد همکاری امضا کرد