مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 16:062018-09-22سياسي

قدرت بازدارندگی بی نظیر ایران مرهون تجربه گرانسنگ 8 سال دفاع مقدس است


وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح طی بیانیه ای با گرامیداشت 31 شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس؛ اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی بی نظیر ایران اسلامی را مرهون درس آموزی های هوشمندانه نیرو های مسلح از تجربه گران سنگ 8 سال دفاع مقدس دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح طی بیانیه ای با گرامیداشت 31 شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس؛ اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی بی نظیر ایران اسلامی را مرهون درس آموزی های هوشمندانه نیرو های مسلح از تجربه گران سنگ 8 سال دفاع مقدس دانست.

در این پیام آمده است: 31 شهریورماه 59 هرچند سرآغاز تهاجم وحشیانه و نیابتی رژیم بعثی صدام برای نابودی انقلاب و نظام اسلامی بود، اما در تاریخ کشورمان به نقطه شکوفایی و درخشندگی عزم و اراده ملی و همه جانبه ملت اسلامی برای مقاومت و پایداری برابر نقشه های شیطانی نظام سلطه و استکبار جهانی تبدیل شد.

رزمندگان دلیر اسلام با عشق و معرفت به قرآن و مکتب روح بخش اسلام و با پشتوانه عظیم مردمی و تبعیت آگاهانه از ولایت فقیه، حرکتی آگاهانه و مقتدرانه را آغاز کردند و علاوه بر دفع تجاوز دشمن، آمال و آرزو های رژیم بعثی عراق، به ویژه صدام جنایتکار را در زیاده خواهی و توسعه طلبی به یاس و نومیدی تبدیل نموده و پرده فریب و نیرنگ را از چهره شیط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت بازدارندگی بی نظیر ایران مرهون تجربه گرانسنگ 8 سال دفاع مقدس است

قدرت بازدارندگی بی نظیر ایران مرهون تجربه گرانسنگ 8 سال دفاع مقدس است