مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 16:012018-09-22سياسي

لندن باید درباره حادثه تروریستی در اهواز پاسخگو باشد


لندن با پناه دادن به تروریست های جریان موسوم به «الأحوازی» و بهره مند کردن این گروه از بنگاه های رسانه ای ـ تبلیغاتی، در سازماندهی و طراحی حمله تروریستی اهواز نقش دارد.

- لندن با پناه دادن به تروریست های جریان موسوم به الأحوازی و بهره مند کردن این گروه از بنگاه های رسانه ای ـ تبلیغاتی، در سازماندهی و طراحی حمله تروریستی اهواز نقش دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، امروز شنبه هم زمان با برگزاری مراسم رژه نیرو های مسلح ارتش وسپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس در اهواز، چند تروریست مسلح، مردم حاضر در مراسم رژه را به رگبار گلوله بستند که به دنبال آن شماری شهید و زخمی شدند.

دقایقی پس از این حمله تروریستی یعقوب حر التستری سخنگوی جریان تروریستی و تجزیه طلب موسوم به جنبش الاحوازی با تلویزیون ایران اینترنشنال که دفتر آن در لندن است گفتگو کرد و مسئولیت این حمله را به عهده گرفت.

حمله به مردم در مراسم رژه در اهواز اولین عملیات تروریستی این گروه نیست و پیش از این نیز چنین حملاتی از سوی گروه تروریستی موسوم به الاحوازی در استان خوزستان انجام شده است.

نکته مهم اینجاست که این گروه که اقدامات تروریستی اش محرز شده است آشکارا در لندن فعالیت دارد و با برگزاری نشست ها و جلسات مختلف حملات و فتنه گری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لندن باید درباره حادثه تروریستی در اهواز پاسخگو باشد

لندن باید درباره حادثه تروریستی در اهواز پاسخگو باشد