مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 16:002018-09-22سياسي

مسئولان قدر ظرفیت عظیم بسیج مردمی را بدانند


سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین با صدور پیامی، آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن کامل پیام رییس سازمان بسیج مستضعفین به شرح زیر است: سی ویکم شهریور ماه 1359 یادآور روزهای حماسه، ایثار و ازخودگذشتگی دلاورمردانی است که با همه توان در برابر رژیم تا دندان مسلح بعث عراق ایستادند و با نثار جان عزیزشان برگ زرینی را در دفتر باشکوه جمهوری اسلامی ایران رقم زدند.

تقارن هفته دفاع مقدس با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) یادآور ایستادگی، مقاومت و عدم سازش در برابر مستکبرین و زیاده خواهان جهان است که با پیروزی انقلاب اسلامی در پرتو هدایت های حکیمانه و نورانی امام عظیم الشأن و رهبری خلف صالحش به ثمر نشست.

هدف دشمن از برپایی جنگ تحمیلی نابودی انقلاب اسلامی بود که با پایمردی و مقاومت رزمندگان اسلام، باعث شعله ورتر شدن روحیه ی انقلابی گری شد و هشت سال دفاع مقدس گنجینه عظیمی از معنویت، دینداری و آرمان خواهی است.

امروز بسیج مقتدر و مردمی با نقش آفرینی در عرصه های راهبردی نظام با همه توان خود در حال یاری و کمک رسانی به انقلاب اسلامی است و مسئولین کشور باید قدر این نعمت الهی را بدانند و در رفع مشکلات کشور از این پتانسیل عظیم استفاده نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان قدر ظرفیت عظیم بسیج مردمی را بدانند

مسئولان قدر ظرفیت عظیم بسیج مردمی را بدانند