مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 15:372018-09-22سياسي

دومین سوگواره ملی اربعین توسط دانشگاهیان برگزار می شود


مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: برای مستند سازی و اثرگذاری بهتر جریان و حرکت فرهنگی اربعین در دانشگاه ها در حال برنامه ریزی دومین سوگواره ملی اربعین هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، دومین جلسه ستاد ملی اربعین دانشگاهیان کشور با حضور رییس دانشگاه فنی و حرفه ای، معاون و مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فنی و حرفه ای و جمعی از معاونان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دستگاه های دانشگاهی عضو ستاد ملی اربعین دانشگاهیان در دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار شد.

غلامرضا غفاری در این نشست ضمن اشاره به تاثیرات ماندگار جریان فرهنگی اربعین در دانشگاه ها، بر برنامه ریزی مناسب و تلاش مدیران دانشگاهی برای حضور حداکثری دانشگاهیان در این حرکت فرهنگی تاثیرگذار با کمترین هزینه تاکید کرد.

رییس ستاد ملی اربعین دانشگاهیان کشور ضمن تقدیر از پیگیری برنامه های اربعین توسط اعضای ستاد، تاکید کرد: در زمینه رخداد بزرگ اربعین به عنوان یک حرکت فرهنگی تاثیرگذار باید با رویکرد های دانشگاهی پژوهش صورت گیرد و دانشگاهیان در این زمینه آمادگی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین سوگواره ملی اربعین توسط دانشگاهیان برگزار می شود

دومین سوگواره ملی اربعین توسط دانشگاهیان برگزار می شود