مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 15:372018-09-22سياسي

نیروهای مسلح ایران آماده مقابله با هرگونه تهاجمی هستند


فرمانده گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آماده اند تا با فرمان فرمانده معظم کل قوا، با هرگونه تهاجمی مقابله کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، شهرام میناپور پیش از ظهر امروز در مراسم رژه یگان های نمونه نظامی و انتظامی شهرستان شهرضا، با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس از پرافتخارترین حماسه های تاریخ و یادآور رشادت شهیدان و ایثارگران است که ما به آن افتخار می کنیم.

وی با اشاره به این که این هفته یادآور رشادت های رزمندگان و نیروهای مسلح در صیانت از کشور و ارزش های والای انقلابی است، افزود: دشمن بعد از پیروزی انقلاب، هر روز به دنبال حربه و تاکتیک و تکنیک جدید علیه جمهوری اسلامی ایران است و تاکتیک امروز آن ها جنگ اقتصادی است.

فرمانده گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا با بیان این که کارشناسان نظامی غرب باید از گذشته درس عبرت بگیرند، گفت: در 8 سال جنگ تحمیلی با کشورهای مختلفی مقابله کردیم که به لحاظ تجهیزاتی بهترین و پیشرفته ترین امکانات را در اختیار داشتند اما رزمندگان ایران با تکیه بر نیروی ایمان آن ها را شکست دادند.

وی با تأکید بر این که قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر در بهترین وضعیت و آمادگی کامل قرار دارد، تصریح کرد: امروز ملت ما با شعار امام حسین(ع) هیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح ایران آماده مقابله با هرگونه تهاجمی هستند

نیروهای مسلح ایران آماده مقابله با هرگونه تهاجمی هستند