مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 15:352018-09-22سياسي

تهدید دوترته علیه منتقدان خارجی سیاست مبارزه با قاچاق مواد مخدر فیلیپین


رییس جمهور جنجالی فیلیپین اعلام کرد، منتقدان خارجی سیاست مبارزه با قاچاق موادمخدر این کشور، اهداف زنده انسانی برای ارتش فیلیپین هستند.

- رییس جمهور جنجالی فیلیپین اعلام کرد، منتقدان خارجی سیاست مبارزه با قاچاق موادمخدر این کشور، "اهداف زنده انسانی برای ارتش فیلیپین" هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، رودریگو دوترته، رییس جمهور فیلیپین اعلام کرد: تنها مردم کشورم حق زیرسوال بردن سیاست های من را دارند.

دوترته این اظهارات را پس از این بیان کرد که دو پرونده شکایت به دادگاه بین المللی کیفری علیه سیاست هایش در مبارزه با قاچاق موادمخدر و سرکوب مخالفان ارجاع داده شده است.

وی خطاب به مردم فیلیپین گفت: شما این حق را دارید که از من انتقاد کنید، هر زمان که بخواهید و هرگز من علیه شما اقدامی نمی کنم اما منتقدان خارجی دهانشان را ببندند.

در ماه مارس نیز رییس جمهور فیلیپین اعلام کرده بود که اگر بازرسان بین المللی وارد این کشور شوند، آنها را به عنوان غذا به تمساح ها خواهد داد .

با گذشت دو سال از ریاست جمهوری دوترته و آغاز مبارزه با موادمخدر، دیده بان حقوق بشر اعلام کرده است که بیش از 12 هزار نفر توسط پلیس و نیروهای نامشخص مسلح کشته شده اند اما رهبر فیلیپین این ادعاها را رد کرده و گفته است که هدف از این مبارزات اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید دوترته علیه منتقدان خارجی سیاست مبارزه با قاچاق مواد مخدر فیلیپین

تهدید دوترته علیه منتقدان خارجی سیاست مبارزه با قاچاق مواد مخدر فیلیپین