مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 15:302018-09-22اجتماعي

تمهیدات ترافیکی و انتظامی پلیس در آستانه بازگشایی مدارس


سخنگوی ناجا از پیش بینی تمهیدات ویژه ترافیکی و انتظامی نیروی انتظامی در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: پلیس تمام سعی و تلاش خود را می کند تا در کنار آموزش و پرورش فضای امن و همراه با آرامشی برای دانش آموزان فراهم کند تا دانش آموزان بدون دغدغه به .

- سخنگوی ناجا از پیش بینی تمهیدات ویژه ترافیکی و انتظامی نیروی انتظامی در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: پلیس تمام سعی و تلاش خود را می کند تا در کنار آموزش و پرورش فضای امن و همراه با آرامشی برای دانش آموزان فراهم کند تا دانش آموزان بدون دغدغه به علم آموزی و کسب معرفت بپردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار احمد نوریان درباره تمهیدات ترافیکی و انتظامی پلیس در آستانه بازگشایی مدارس، اظهار داشت: همزمانی آغاز سال تحصیلی جدید با حماسه حسینی (ع) و هفته مقدس دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی، فرصت و امکان مغتنمی است تا بیش از پیش نسل آینده را با شور و شعور حسینی (ع) و حقایق و دستاوردهای دوران حماسه و ایثار جنگ تحمیلی آشنا کنیم.

وی افزود: آموزش و پرورش بعد از نهاد خانواده نقش و جایگاه خطیری در نظام تعلیم و تربیت هر کشور دارد زیرا تحقق آینده روشن و چشم انداز موفق ترسیم شده در اسناد بالادستی به طور قطع به عملکرد و تلاش مجموعه این نهاد اعم از مدیران مومن و دانش آموزان در جهت علم اندوزی و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات ترافیکی و انتظامی پلیس در آستانه بازگشایی مدارس

تمهیدات ترافیکی و انتظامی پلیس در آستانه بازگشایی مدارس