مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 15:302018-09-22پزشكي

کاهش وزن 2برابری با تغییر در زمان بندی تغذیه روزانه


آیا تا به حال فکر کرده اید که یک بازه زمانی طولانی برای غذا خوردن در روز چیزی است که شما را از کاهش وزن بازمی دارد و نمی گذارد به آن سطح از سلامت که مد نظر قرار داده اید دست یابید؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر ایران به نقل از ایزی هلث آپشنز نوشت: از زمانی که بیدار می شویم تا زمانی که دوباره به خواب می رویم، خوراکی های مختلفی را مصرف می کنیم.

صبحانه به عنوان مهم ترین وعده غذایی روزانه شناخته می شود و همواره توصیه شده است روز خود را با یک صبحانه کامل و مقوی آغاز کنیم.

پس از وعده غذایی شام و هنگام تماشای تلویزیون نیز ممکن است اندکی احساس گرسنگی به سراغ شما آمده و از این رو پیش از خواب تنقلات مصرف کنید.

اما آیا تا به حال فکر کرده اید که یک بازه زمانی طولانی برای غذا خوردن در روز چیزی است که شما را از کاهش وزن باز می دارد و نمی گذارد به آن سطح از سلامت که مد نظر قرار داده اید دست یابید؟ آیا کوتاه کردن این بازه زمانی می تواند عامل کلیدی در تسریع روند کاهش وزن و در نهایت کسب تناسب اندام دلخواه شما باشد؟ مشخص شده است این امکان وجود دارد.

مدرک علمی موثر بودن زمان بندی محدود تغذیه پژوهشگران دانشگاه سوری در انگلستان طی یک مطالعه به بررسی اثر تغییر زمان های وعده های غذایی بر میزان کالری مصرفی، ترکیب بدن و نشانگرهای خطر خونی برای دیابت و بیماری قلب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش وزن 2برابری با تغییر در زمان بندی تغذیه روزانه

کاهش وزن 2برابری با تغییر در زمان بندی تغذیه روزانه