مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 15:122018-09-22سياسي

این راه هنوز ادامه دارد+تصویر


صبح امروز در سراسر کشور رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، مراسمی که هم به پاس خون شهدا برگزار شد، هم میزبان مادران و خانواده شهدا بود و اتفاقا شهید هم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مجله فارس پلاس اصفهان، صبح امروز در سراسر کشور رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، مراسمی که هم به پاس خون شهدا برگزار شد، هم میزبان مادران و خانواده شهدا بود و اتفاقا شهید هم داشت.

مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز به خون کشیده شد و سربازان و دلاوران نظامی جمهوری اسلامی، در مقابل گرگ صفتانی ایستادند که جیره هر روزه خود را از آخور استکبار و ارتجاع منطقه طلب می کنند.

  در مراسم رژه امروز اصفهان اما مادرانی از جنس آسمان، حضور یافته و عکس فرزندان خود را به دست داشتند در حالی که دیگر فرزندان این آب و خاک با اقتداری مثال زدنی و در نهایت ادب و خشوع از مقابل مادران شهدا رژه رفتند تا نشان دهند که راه شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای گرانقدر مدافع حرم و امنیت هم چنان ادامه دارد.

  بی خبر از آن که در اهواز تعدادی دیگر از سربازان وطن جان خود را برای امنیت مردم از دست دادند، سربازانی که اقدام خونین یک گروهک تروریستی و تجزیه طلب داغشان را بر دل مادرانشان گذاشت و اتفاق امروز باعث شد تا پیامی از اهواز به تمام دنیا مخابره شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این راه هنوز ادامه دارد+تصویر

این راه هنوز ادامه دارد+تصویر