مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 15:102018-09-22سياسي

جبهه ما در این دوره کل جامعه و کشور است


جبهه ما در این دوره کل جامعه و کشور است و باید بتوانیم با تبعیت از صف شکنان شب های عملیات، از همه چیز خود در دفاع از نظام و ملت و حمایت از مردم و آرمان های خود، - استاندار خراسان رضوی گفت: جبهه ما در این دوره کل جامعه و کشور است و باید بتوانیم با تبعیت از صف شکنان شب های عملیات، از همه چیز خود در دفاع از نظام و ملت و حمایت از مردم و آرمان های خود، بگذریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا رشیدیان امروز 31 شهریور ماه در حاشیه رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس احیاکننده آموزه های نهضت عاشورا، آزادگی، عدالت خواهی، غیرت، شجاعت، ایستادگی در برابر ظالم و ظلم و تداوم بخش ایثار و شهادت در دوران امروز بود.

وی افزود: آموزه هایی که بر اساس آن امام(ره) انقلاب اسلامی را در مقابل استکبار و ژاندارم او در منطقه برپا کرد و به پیروزی رساند.

ما امروز چهلمین سال پیروزی انقلاب را پیش رو داریم و در شرایطی به سر می بریم که برخی آرزو می کردند و می کنند که ما چهلمین سال پیروزی انقلاب را نبینیم اما ملت، کشور، رزمندگان و قوای مختلف ما تحت زعامت رهبری و رهنمودهای ایشان، با قوت و قدرت پای ارزش های نظام اسلامی، نظامی برآمده از ایثارگری و شهادت شهدا، جانبازان و خانواده های معظم آن ها، پر قدرت بر پا ایستاده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه ما در این دوره کل جامعه و کشور است

جبهه ما در این دوره کل جامعه و کشور است