مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 14:562018-09-22بين الملل

ایهود المرت: هیچ راه حلی جز راهکار تشکیل دو کشوری برای مناقشه اسراییل و فلسطین نیست


نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جز راهکار تشکیل دو کشوری هیچ جایگزینی برای حل درگیری میان فلسطینیان و اسراییلی ها وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ایهود المرت، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در جریان سفرش به پاریس پس از دیدار با محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که هر کسی در آمریکا و اروپا و یا در اراضی اشغالی به خوبی می داند که جز راهکار تشکیل دو کشوری راهکاری برای حل درگیری تاریخی میان فلسطینیان و اسراییلی ها وجود ندارد و این راه حل امکان پذیر است و محمود عباس تنها کسی است که می تواند به دستیابی این راهکار کمک کند.

وی در ادامه افزود: محمود عباس در گذشته ثابت کرده که به تحقق آن پایبند است و به همین دلیل من به وی بسیار احترام می گذارم و عباس شخصی است که در آینده با این روند بیشترین ارتباط را دارد.

المرت در ادامه افزود: این موضوع را نه تنها ملت آمریکا، فرانسه و اروپا بلکه فلسطینیان هم آن را خواهند دانست و بسیار مهم است که ملت اسراییل نیز این موضوع را بداند.

وی همچنین تاکید کرد که رییس تشکیلات خودگردان فلسطین تنها شخصی است که قادر است این کار را انجام دهد وی خواستار تحقق این مسأله است، محمود عباس در حال مبارزه با تروریسم است چرا که آن بخشی از پایبندی اش برای تحقق صلح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایهود المرت: هیچ راه حلی جز راهکار تشکیل دو کشوری برای مناقشه اسراییل و فلسطین نیست

ایهود المرت: هیچ راه حلی جز راهکار تشکیل دو کشوری برای مناقشه اسراییل و فلسطین نیست