مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 14:562018-09-22اقتصادي

اجازه نمی دهیم سودجویان و دلالان بازار را آشفته کنند


معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه با بیان اینکه کالاهای مورد نیاز مردم تامین شده است، گفت: اجازه نمی دهیم سودجویان و دلالان بازار را آشفته کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هدایت حاتمی در نشست ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده در زمینه تامین کالاهای مورد نیاز مردم هیچ مشکلی در کشور و کرمانشاه نداریم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه استان کرمانشاه در زمینه تولید کالاهای ضروری پرمصرف مانند روغن، رب گوجه فرنگی، لبنیات و .

دارای ظرفیت های بسیار مناسبی است، گفت: در شرایط فعلی تحریم ها، این ظرفیت یک فرصت برای رونق تولید و تنظیم بازار و بهبود فضای کسب و کار در استان است.

حاتمی افزود: مشکلات و موانع موجود در مسیر تولید این واحدها در حوزه های مختلف توسط یک گروه کارشناسی شناسایی شده و به صورت ویژه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید پیرامون رفع این مشکلات تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات فعلی بازار را می توان با تعامل پویا و رایزنی مداوم حل کرد، گفت: مجموعه های دولتی با کارآمدی و صداقت می توانند بر مشکلات فعلی غلبه کنند.

حاتمی با بیان اینکه مدیران نباید اجازه شکل گیری فساد در چرخه تامین و توزیع کالا را بدهند، اظهار کرد: کالاهایی که تهیه شده باید به شکل بسیار مناسبی و در ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه نمی دهیم سودجویان و دلالان بازار را آشفته کنند

اجازه نمی دهیم سودجویان و دلالان بازار را آشفته کنند