مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 14:462018-09-22فناوري

به اسم خوراکی ها کاری نداریم


رییس اتحادیه آبمیوه فروشان و کافی شاپ داران می گوید تاکنون بخاطر نوع اسم گذاری روی غذاها با کافی شاپ ها برخورد نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شهروند نوشت: هر چند وقت یک بار بارگذاری تصویری از منوی یک رستوران از سوی یکی از کاربران فضای مجازی باعث می شود که حرف و حدیث ها درباره روش اسم گذاری کافه ها و رستوران ها روی محصولاتشان دوباره داغ شود، اخیرا هم منوی یک کافی شاپ ماجرا به پا کرد.

یکی از خبرگزاری ها به نقل از رییس اتحادیه آبمیوه فروشان و کافی شاپ داران نوشت که با اسامی عجیب و غریبی که کافه ها روی خوراکی هایشان می گذارند برخورد می شود اما اسکندر آزموده، رییس این اتحادیه با تکذیب مطلب فوق می گوید که هیچ وقت درباره برخورد با کافی شاپ ها آن هم به دلیل اسم گذاری روی خوراکی هایشان حرفی نزده است.

او می گوید: ما در این زمینه دخالتی نمی کنیم.

بیشتر تمرکز ما روی بهداشت و قیمت ها است و بر روی اسامی خوراکی ها حساس نیستیم.

البته یک جایی ممکن است مسأله قیمت با اسم ارتباط داشته باشد، مثلا یک کافه روی محصولی شبیه به نان و پنیر یک اسم متفاوت بگذارد و بعد آن را به قیمت گزافی به مشتری عرضه کند.

در این مورد ما ورود می کنیم چون پای حقوق مشتری در میان است و کافه دارها نباید از محدوده ای که برای قیمت ها تعیین شده تجاوز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به اسم خوراکی ها کاری نداریم

به اسم خوراکی ها کاری نداریم