مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 14:252018-09-22سياسي

عارف: اقتدار نیروهای مسلح ما خار چشم دشمنان شده است


رییس فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه اقتدار نیروهای مسلح ما خار چشم دشمنان شده است، دوران دفاع مقدس را تجربه ای گرانسنگ برای نظام جمهوری اسلامی دانست و بر ضرورت استفاده از تجربه مدیریتی زمان جنگ برای فائق آمدن بر مشکلات کنونی کشور تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری امیدنامه، محمدرضا عارف در نشست شورای هماهنگی استانی بنیاد امید ایرانیان با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و با بیان اینکه سربلندی، استقلال و آرامشِ ما مدیون کسانی است که در میدان نبرد، بی محابا دل به دریای خطر زدند و کشتی انقلاب را از دل طوفان قهر و کین بدخواهان به ساحل ثبات و افتخار رساندند، گفت: دوران دفاع مقدس در شکل گیری و تقویت مقاومت در منطقه موثر بود.

ما آغازگر جنگ نبودیم و موضعمان دفاعی بود و ایستادیم و از این بابت شرمسار هم نیستیم.

وی با بیان اینکه ایران اگر در دفاع مقدس قهرمان بود، قهرمان آشتی و صلح مبتنی بر عدالت نیز بود، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همیشه منادی صلح و دوستی در جهان بوده است.

هم در دوران ریاست جمهوری آقای خاتمی در صحن سازمان ملل از گفت و گو به جای زور و از مهربانی به جای خشونت سخن گفته شد و هم آقای روحانی پیشنهاد جهان علیه خشونت را مطرح کرد که مورد تصویب قرار گرفت و این نشان دهنده این است که جمهوری اسلامی ایران هیچگاه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عارف: اقتدار نیروهای مسلح ما خار چشم دشمنان شده است

عارف: اقتدار نیروهای مسلح ما خار چشم دشمنان شده است