مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 14:082018-09-22بين الملل

پوتین: مسکو آماده تقویت همکاری با تهران در خصوص مقابله با تروریسم است


رییس جمهور روسیه ضمن تسلیت جان باختن شهروندان ایرانی در حادثه تروریستی اهواز به رییس جمهور ایران گفت، مسکو آماده تقویت همکاری با تهران در خصوص مقابله با تروریسم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه امروز (شنبه) خطاب به حسن روحانی رییس جمهور ایران گفت، مسکو آماده تقویت همکاری با تهران در خصوص مقابله با تروریسم است.

بنا بر گزارش خبرگزاری اینترفکس ، رییس جمهور روسیه به دنبال حمله تروریستی صبح امروز هنگام برگزاری رژه ارتش ایران در اهواز، به حسن روحانی رییس جمهور ایران تسلیت گفت.

طبق اعلام کاخ کرملین، پوتین در این پیام به روحانی تأکید کرد: آنچه در اهواز اتفاق افتاد یک بار دیگر ضرورت مبارزه سرسختانه با تروریسم را در تمام شیوه های بروز و تجلی آن یادآور می شود .

رییس جمهور روسیه در پیام تسلیت خود افزود: ما نیز آمادگی خود را برای تقویت همکاری با شرکای ایرانی در مبارزه با شیطان تروریسم اعلام می داریم .

وی ادامه داد: حمله اهواز یک جنایت خونین است و ما امیدواریم که تمام عاملان آن مجازات شوند.

صبح امروز تعدادی از نیروهای تکفیری با حمله مسلحانه به مردم در رژه نیروهای مسلح در اهواز تعدادی از شهروندان اهوازی را زخمی و تعداد دیگری را نیز به شهادت رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین: مسکو آماده تقویت همکاری با تهران در خصوص مقابله با تروریسم است

پوتین: مسکو آماده تقویت همکاری با تهران در خصوص مقابله با تروریسم است