مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 12:312018-09-22فناوري

افزایش امنیت خانه با قفل هوشمند الگوریتمی+عکس


نوعی قفل هوشمند ابداع شده است که هنگام ورود رمز توسط کاربر، ضمن استفاده از حسگر اثر انگشت، اعداد را طبق الگوریتم خاصی می چرخاند تا در صورتی که کسی در حال دزدکی نگاه کردن و یاد گرفتن رمز ورود است، - ناکام بماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، قفل هوشمند شرکت لاکلی (Lockly) آخرین نمونه در بازار قفل های هوشمند با یک ویژگی خاص است که آخرین مدل آن موسوم به Secure Plus از یک سنسور اثر انگشت سه بعدی همراه با تکنولوژی رمز عبور مبتنی بر الگوریتم اختصاصی استفاده می کند که این دو فناوری با هم، ظاهرا این دستگاه را غیرقابل نفوذ می کنند.

این قفل در صورت عدم دسترسی به اینترنت نیز در دسترس است و شما هنوز هم می توانید از یک کلید فیزیکی برای باز کردن قفل استفاده کنید.

اما ظاهرا نیازی به این نخواهید داشت، چرا که کمپانی سازنده می گوید که این قفل هوشمند آلومینیومی می تواند کدهای دسترسی چندگانه بدون نیاز به اتصال به اینترنت ایجاد کند.

بزرگترین تفاوت امنیتی و رقابتی این قفل، صفحه نمایش OLED و نمایش ورودی رمز عبور است که در آن، شما چهار حلقه از اعداد را متشکل از سه عدد می بینید.

این اعداد با هر بار استفاده، حرکت می کنند و می چرخند، بنابراین اگر کسی در حال دزدکی نگاه کردن باشد، نمی تواند رمز عبور شما را دریابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش امنیت خانه با قفل هوشمند الگوریتمی+عکس

افزایش امنیت خانه با قفل هوشمند الگوریتمی+عکس