مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 12:312018-09-22فرهنگي

کودکان چطور از میراث فرهنگی حفاظت می کنند؟


اولین مسابقه فیلم کوتاه، داستان کوتاه، عکس و نقاشی به مناسبت هفته ملی کودک با محوریت حفاظت از میراث فرهنگی و کاخ نیاوران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، این مسابقه با هدف تشویق و ترغیب عموم به فعالیت مؤثر و نگاه هدفمند با موضوع حفاظت از میراث فرهنگی و کاخ نیاوران برای رده سنی تا 18 سال برگزار می شود.

کمک به شناخت و فرهنگ سازی در جهت حفظ میراث طبیعی و تاریخی کشور، استفاده از ابزار هنر برای فرهنگ سازی، معرفی و آگاه سازی در رابطه با میراث فرهنگی و تاریخی و کمک به تولید محتوا و توسعه آن در قالب حمایت از محصولات فرهنگی بویژه تولید فیلم کوتاه و عکس از جمله اهداف این رویداد است.

بر اساس این خبر، این مسابقه در قالب بخش های رقابتی شامل فیلم کوتاه، عکاسی با موبایل یا دوربین دیجیتال، نقاشی و داستان کوتاه در قالب موضوع مسابقه با محوریت حفاظت از میراث فرهنگی و کاخ نیاوران طراحی شده است.

علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را در قالب لوح فشرده به همراه مشخصات خود یعنی نام و نام خانوادگی، کد ملی، تلفن تماس ثابت و تلفن همراه تا تاریخ دهم مهر امسال به آدرس میدان شهید باهنر، مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، بخش کودک بفرستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان چطور از میراث فرهنگی حفاظت می کنند؟

کودکان چطور از میراث فرهنگی حفاظت می کنند؟