مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 11:152018-09-22بين الملل

اعلام آمادگی عباس برای بازگشت به میز مذاکره با اسراییل در دیدار با ماکرون


رییس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که حاضر است با وساطت بین المللی به صورت علنی یا سری با رژیم صهیونیستی وارد گفت وگو شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای الحیاه، محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین پس از دیدار با امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه در کاخ الیزیه اظهار داشت: ما آماده گفت وگوی محرمانه یا علنی با اسراییل با وساطت کمیته چهارجانبه بین المللی و کشورهای دیگر هستیم.

عباس درباره موضع فلسطینی ها درباره مذاکره با اسراییل نیز گفت: ما آنطور که اسراییلی ها می گویند هیچ گاه مذاکرات را رد نکردیم.

عباس خواستار ایفای نقش کمیته چهارجانبه بین المللی به عنوان میانجی گر و علی رغم صرف نظر کردن آمریکا از ماموریتش در قبال فلسطینی ها شد.

وی گفت: طرف فلسطینی مذاکرات را رد نکرده بلکه نخست وزیر اسراییل است که مذاکرات را به تعطیلی کشانده است.

کمیته چهارجانبه بین المللی شامل آمریکا، روسیه، سازمان ملل و اتحادیه اروپاست که در سال 2007 به منظور وساطت در روند صلح میان فلسطین و رژیم صهیونیستی تشکیل شد.

محمود عباس ضمن درخواست از رییس جمهوری فرانسه مبنی بر منتقل کردن پیام خود به دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا، تاکید کرد: فرانسوی ها توجه خاصی به حل و فصل مساله فلسطین دارند و بسیار موضوع به رسمیت شناختن کشور فلسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی عباس برای بازگشت به میز مذاکره با اسراییل در دیدار با ماکرون

اعلام آمادگی عباس برای بازگشت به میز مذاکره با اسراییل در دیدار با ماکرون